Diósjenői pecák!

2010.06.06.

Május 30.-án került megrendezésre Diósjenőn a Nagypecás Kupa soron következő fordulója.

Ez a verseny sok, a Nógrád megyei első osztályú csapatbajnokságon induló versenyzőnek igen csak kapóra jött, mert verseny körülmények között tesztelhetett, edzhetett a következő hétvégére, ahol kiderül majd, hogy melyik csapatnak sikerült legjobban megfejtenie ezt a vizet.

A tó, az új gazdáinak köszönhetően teljesen megújult, öröm volt itt horgászni.

Szinte teljesen eltűntek a korábban igencsak bosszantó törpe hadak. Viszont szép és bőséges ponty és dévér állomány került a tóba. Állítólag szép a kárász és a compó állomány is, de most mi ezekkel kevésbé találkoztunk.

Május végi edzéseink során gyönyörű pontyívásokat láthattunk, mely az időjárás változékonysága miatt még az június 6.-ai Csapatbajnokság reggelén is folytatódott.

Sok gyönyörű halat, a hihetetlen vehemenciával zajlott ívás a partra vetett, melyeket kézzel kellet a tóba visszajuttatni. Csodálatos látvány volt.

Az edzéseink során szépen fogtuk a dévéreket, kisebb pontyokat. Ezekre optimalizáltuk az etető anyagunkat és a felszerelésünket is.

A Nagypecás kupán jól is működött hisz a pontyok is abba hagyták az ívást, szépen ettek és csak remélhettük, hogy a csapatbajnokságon is működni fog a taktikánk.

Viszont a juni 6.-ai csapatverseny reggelére szikrázó napsütés lett és az előzőeknél is hevesebb pontyívást figyelhettünk meg a tó, part menti részein.

Lehet, hogy jobb lett volna a parton összeállítani a kaját és csak a dévérre készülni?

Valószínű, de most már az van, ami …

Végül is igen szoros küzdelemben, de sikeresen védhettük meg a csapatbajnoki címünket.

Köszönöm az egyesületünk vezetőségének, tagságának, hogy lehetővé tették a korrekt felkészülésünket.

Köszönöm segítőinknek, csapattársaimnak, hogy kemény odaadással küzdöttek, büszke vagyok rátok.

Az aranyoskáim, ill. a győztes csapat névsora: Bakó Péter, Vágó Bence, Matalin János, Novák János, Pfundt Károly, Kimmel Viktor és jómagam Erdei Zoli